среда, 19 октября 2011 г.

გაკვთილის გეგმა


გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    
გაკვეთილის მთავარი თემა




რა შეუძლიათ ლექსებს?
სამიზნე ჯგუფი
მეშვიდე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


კლასში არის ორი მოსწავლე. სპეციალურ მიდგომას არცერთი არ ჭიროებს.
  
გაკვეთილის მნიშვნელობა, აქტუალობა


გაკვეთილის მნიშვნელობა მდგომარეობს შემდეგში,ბავშვებმა შეიყვარონ პოეზია, გამოიმუშაონ ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევები ,შეეცადონ თვითონ შექმნან ლექსი.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები


ქართ.VII.5.გაკვეთილის მიზანი: ლ. ასათიანის ლექსის ,,ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“ გაცნობა– ანალიზი,ლექსის ფორმასა და შინაარსზე დაკვირვების უნარ–ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი: მოსწავლე ამოიცნობს და იყენებს ზეპირმეტყველების ძირითად ენობრივ მახასიათებლებს.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
ტაბულა,თაფახის ფურცლები,კომპიუტერი,დაფა და ცარცი.
შეფასების საგანი და პროცედურები



განსახილველი თემის შესწავლისას გამოვიყენებ ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას,პრეზენტაციას.   ყველა ამ მეთოს მოვარგებ კლასის რეალობას. მოსწავლეები შეფასდებიან ,იმის მიხედვით, თუ როგორ შეასრულებენ მიღებულ დავალებას,როგორ მოახდენენ განხილული თემის გააზრებას.
წინა მასალის ცოდნა
წინა მასალიდან მოსწავლეებმა უნდა გაიხსენონ ლადოს ლექსები.ლექსის მახასიათებელი ნიშნები(რითმა,რიტმი,ტაეპი,სტროფი)

გაკვეთილის მსვლელობა



1გავაცნობ კლასს პარაგრაფის მიზანს.
2.მასწავლებელი ვსვამ სამოტივაციო კითხვებს:
    ა.რა იცით ლექსის შესახებ?
     ბ.როდის წერს ადამიანი ლექსს?
     გ.თქვენ თუ დაგიწერიათ ლექსი?

3.მოსწავლეების პასუხის მიხედვით დავწერ დაფაზე მოსაზრებებს იმის შესახებ,თუ რა აწერინებს ლექსს ადამიანს და ვაკეთებ შეჯამებას მათი პასუხებისას.(10წთ)



4.ბავშვებს ვაძლევ დამოუკიდებელ სამუშაოს, რომელიც თაბახის ფურცლებზე მაქვს გამზადებული(ლექსისა და პროზის დამახასიათებელი ნიშნები) სამუშაოს დასრულების შემდეგ ერთ მოსწავლეს წავაკითხებ ლექსის დამახასიათებელ ნიშნებს,რომელსაც ჩამოვწერ დაფაზე.გაიხსენებენ მათთვის საყვარელ ლექსს.
5.ბავშვებს ვაჩვენებ ფორმატზე დაწერილ ლექსს,,კრწანისის ყაყაჩოები“.და დავუსვამ კითხვებს:
ა.რამდენი სტროფისგან შედგება ეს ლექსი?
ბ.რამდენი ტაებია ლექსში?
გ.რომელი ტაეპები ერითმება ერთმანეთს?
დ.რა ქვია ასეთი სახის რითმას და როგორია რითმა ბგერითი შედგენილობის მიხედვით?(15წთ)
6.დავსვამ კითხვას:ა. რა იცით  ლადო ასათიანის შესახებ?
ბ.გაიხსენეთ ასთიანის ლექსები.
შემდეგ წავუკითხავ ლექსს,, ვაჟა–ფშაველას ნაამბობი“.
შემდეგ დავუსვამ კითხვს თუ მოეწონათ ლექსი და რა განიცადეს ამ დროს.
შემდეგ ვახდენ ტექსტის ანალიზს (17წთ)
შევაფასე მოსწავლეებს და ვაძლევ საშინაო დავალებას.(3წთ)

    

Комментариев нет:

Отправить комментарий